SERVICE, SUPPORT & FELANMÄLAN

Genom vårt kundcenter har du tillgång till rätt kompetens och support för att hjälpa dig som kund med dina frågor. Använd gärna formuläret.

Notera att akuta ärenden utanför ordinarie öppettider för kunder med jouravtal hanteras per telefon – se nedan.

Våra öppettider är:

Måndag-Fredag 08.00-16.00

Dag före röd dag stänger vi 13.00, och röda dagar har vi stängt.

För kunder med JOURAVTAL gäller:

Med gällande jouravtal har du möjlighet att kontakta oss dygnet runt för hjälp över telefon eller genom utryckning för akut felavhjälpande åtgärd. Om ditt ärende inte är akut rekommenderar vi att ni i stället fyller i nedanstående formulär så kontaktar vi dig nästkommande vardag.

OBS! Med jouravtal utanför våra öppettider

Kontakta oss på 08-620 82 00 och uppge din kod för att få kontakt med vår jourtekniker.

LEVEL FJÄRRANSLUTNING

I samråd med LEVELs supportpersonal, tel 08 620 82 00, kan programmen nedan, användas för att fjärrstyra din dator eller användas för att genomföra en presentation. Avsikten med fjärrstyrningen är att LEVELs supportpersonal på ett effektivt sätt, direkt i din dator, ska kunna assistera och åtgärda ett eventuellt problem eller genomföra en on-line utbildning.

För att fjärrstyrningen ska fungera, måste password utbytas.

Kontakta och överenskom när och hur fjärrsupporten ska hanteras före du laddar ner filen.

Låt oss assistera på distans som ett första steg

LEVEL KUNDPORTAL

För att erbjuda ännu bättre service har vi skapat ett kundcenter där du kan registrera nya ärenden, kontrollera status på tidigare registrerade ärenden och söka i vår kunskapsdatabas.


FYLL I FORMULÄRET

    Ej obligatorisk information

    Personuppgifter behandlas enligt vår integritetspolicy.